Tellimistingimused

  1. Tellimistingimused

1.1. Tellimistingimused kehtivad kõikidele füüsilistele (edaspidi ka Tarbija) ja juriidilistele isikutele Heeliks Trade OÜ e-poe www.heeliks.ee kasutamisel ning toodete ostmisel.
1.2. Lisaks tellimistingimustes väljatoodud tingimustele reguleerivad www.heeliks.ee vahendusel soetatud toodetest tulenevaid õigussuhteid kõik Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

  1. Hind

2.1. Heeliks Trade OÜ (müüja) jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi vastavalt vajadusele ning turuhindade muudatustele.
2.2. Kõik toodete hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
2.3. Ostetud toodetele lisandub vajadusel transpordikulu, mis lisatakse ostutellimusele ostukorvis.

  1. Tellimuse vormistamine

3.1. Valitud tooted saate lisada ostukorvi.
3.2. Ostetavate toodete koguseid saate muuta lahtris “kogus” või hiljem ostukorvis kinnitades muudetud kaupade koguseid vajutades nupule “uuenda”.
3.3. Tellimuse vormistamiseks vajutage lingile “Esita tellimus”.
3.4. Tellimuse vormistamise lehel tuleb sisestada Teie isiku- ja kontaktandmed (veenduge andmete korrektsuses) ning kinnitada tellimus klikkides nupule “Esita tellimus”.
3.5. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist ning kauba eest tasumist palutakse Teil läbi lugeda ja kinnitada käesolevad Tellimistingimused. Sellega loetakse, et te olete kinnitanud ning nõustunud kõikide Heeliks Trade OÜ tellimistingimustega.

  1. Tellimuse eest tasumine

4.1. Tellimuse eest on võimalik tasuda läbi peamiste Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes kasutatavate pangalinkide, sealhulgas LHV Pank, COOP Pank, Revolut, Swedbank, SEB pank, makseid vahendab Montonio Finance OÜ.
4.2. Tasudes läbi pangalingi vajutage peale makse tegemist kindlasti nupule “Tagasi kaupmehe juurde”, vastasel juhul ei lähe makse läbi ja me ei saa ka tellimusest teada.

4.3. Tasuda on võimalik ka Esto järelmaksu kasutades, järelmaksu tingimused ja leping sõlmitakse Esto AS-ga.

4.4. Riigiasutustel on võimalik tasuga ka e-arve alusel. E-arve saadetakse peale tellimuse tegemist ja kaup väljastatakse peale makse laekumist.

  1. Toodete kohaletoimetamine

5.1. Kauba kohaletoimetamine käib Omniva pakiautomaatide ja kullerteenuse või DPD kullerteenuse kaudu ja Eesti piires.
5.2. Kaupade komplekteerimine ning postitamine toimub kuni 3 tööpäeva jooksul peale makse laekumist. Pakiautomaati tellitavad tooted jõuavad kliendini üldjuhul 1-2 päeva jooksul peale postitamist.
Kullerteenuse vahendusel jõuavad kaubad tellijani kuni 14 tööpäeva jooksul peale postitamist.
Juhul, kui Teie tellimuse esitamisest on möödunud enam kui 14 tööpäeva ning saadetis ei ole Teieni jõudnud, siis palume sellest koheselt meid teavitada e-posti teel info@heeliks.ee
5.3. Juhul, kui Teie poolt tellitud kaup on laost lõppenud teavitatakse Teid eraldi telefoni või e-posti teel esimesel võimalusel.
5.4. Palun veenduge et Teie poolt sisestatud andmed oleksid korrektsed.
5.5. Tarne maksumus kajastub ostukorvis ja kassas.
5.5. Kulleriga saabunud kaup tuleb kontrollida koheselt enne allkirja andmist. Kui neil on puuduseid, siis neist teha märge kullerile, võimalusel pildistada purunenud pakendid ja viivitamatult teavitada müüjat. Hilisemaid pretensioone ei saa me kahjuks arvestada.

  1. Tellimuse tühistamine, toodete tagastamine ja vahetamine

6.1. Tarbijal on õigus tellimus tühistada peale tellimuse eest tasumist ning enne tellimuse täitmise alustamist. Selleks palume koheselt peale tellimist saata vabas vormis vastavasisuline e-kiri aadressile info@heeliks.ee ning lisada tühistamise tellimusele kindlasti oma nimi, tellimuse/arve number ning kontakttelefon.
6.2. Tellimust ei ole võimalik tühistada kui see on juba postitatud.
6.3. Peale toodete kättesaamist on Tarbijal võimalus tooted 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest müüjale tagastada, saates eelnevalt info@heeliks.ee aadressile vabas vormis taganemisavalduse.
6.3.1 Taganemisavaldusse kirjutage tellimuse number, tellija nimi, kontaktnumber ja soovi korral selgitus.
6.3.2 Kõik tagastatavad tooted peavad olema kasutamata, puhtad, kahjustamata ja kinnises originaalpakendis.
6.3.3 14-päevane taganemisõigus on vaid tarbijal (füüsiline isik, kes tegutseb eesmärgil, mis ei ole seotud tema majandus- ja kutsetegevusega).
6.4 Toote tagastamise, vahetamise või asendamise korral kannab ostja kõik toote tagastamisega seotud kulud, välja arvatud juhul, kui tagastatav toode ei vasta tellitule.
6.5. Tagastamisõigus ei kehti hügieenilistel kaalutlustel pakendist välja võetud pesutoodetele, eritellimusel valmistatud toodetele ja toodetele mida on kasutatud või proovitud muul viisil kui see oleks võimalik füüsilises kaupluses.
6.6. Juhul, kui saabunud toode ei vasta tellitud tootele on Teil õigus toode tagastada ning kõik sellega kaasnevad kulud kannab Heeliks Trade OÜ.
6.7 Tagastatud toote eest kantakse raha tagasi samale arveldusarvele või kaardile kust toimus maksmine esimesel võimalusel, kuid mitte kauem kui 14 päeva jooksul alates toote tagasivõtmisest.

  1. Pretensioonide esitamise aeg

7.1. Kõigile ostetud toodetele kehtib Tarbijale 2-aastane pretensioonide esitamise aeg.
7.1.1. Pretensioonide esitamise õigus ei kohaldu juriidilistele isikutele.
7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on kliendil õigus eelkõige nõuda toote nõuetele vastavusse viimist või parandamist, toote asendamist nõuetele vastava tootega või kui eelnevad ei ole võimalikud siis taganeda tellimusest ning tagastada nõuetele mittevastav toode.
7.3. Müüja ei vastuta:
7.3.1. Toodete transpordi teel tekkinud vigastuste eest. Kui need ilmnevad tuleb sellest teha kullerile märge, dokumenteerida ja teavitada viivitamatult ka müüjat.
7.3.2. Ostja poolt toote ebasihipärase kasutamise eest.
7.3.3. Kui toodet ei ole kasutatud vastavalt kasutusjuhendile.

  1. Konfidentsiaalsus

8.1. Kõik Heeliks Trade OÜ-le teatavaks saanud info, mis puudutab kliendiandmeid ning ostutehingute sooritamist käsitletakse vastavalt Privaatsuspoliitikas kirjeldatule.

  1. Pooltevahelised vaidlused

9.1. Kõik poolte vaidlused lahendatakse häid kauplemistavasid ning Eesti Vabariigi õigusakte silmas pidades.
9.2. Juhul, kui poolte vahelisi vaidlusi ei suudeta lahendada, on tarbijal õigus pöörduda kohtuvälise kaebusi ja vaidlusi lahendava organi (Tarbijakaitseamet) poole.
Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja Teenuse osutaja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusaluse kauba väärtus on 30 või enam eurot. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.
9.3. Tarbijal on võimalus esitada kaebus ka internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi (ODR-platvorm, Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) veebilehe http://ec.europa.eu/odr kaudu.

11. Välistavad tingimused
11.1. www.heeliks.ee veebilehel olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega.
11.2. Heeliks Trade OÜ jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 1000 EUR maksev toode on järsku müügis 100 EUR eest, on tegemist ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).
Antud juhul jätab Heeliks Trade OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 1-2 tööpäeva jooksul.

0
    0
    Teie ostukorv
    Ostukorv on tühiTagasi poodi